دختر مهربون ما نفس و عمرما میوه ی خوشمزه ی عشق ما یاسمن گلدختر مهربون ما نفس و عمرما میوه ی خوشمزه ی عشق ما یاسمن گل، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

پرنده ی کوچک خوشبختی ما یاسمن جان

تقدیم به گل یاسمنم

1391/6/29 15:05
237 بازدید
اشتراک گذاری

روی مخمل لطیف گونه هات غنچه های رنگ رنگ ناز

برگهای تازه تازه باز می کنند

 

بهتر از تمام رنگهاو رازها

خوب خوب نازنین من

نام تو مرا همیشه مست می کند بهتر از شراب

بهتر از تمام شعرهای ناب

نام تو اگرچه بهترین سرود زندگیست

من تو را به خلوت خدایی خیال خود:

بهترین بهترین من خطاب می کنم

بهترین بهترین من !

فریدون مشیری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

باران قلنبه
29 شهریور 91 15:05
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival لینک مستقیم جشنواره تو وبم هست یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه من نیاز دارم به رای شما عجله کنین زیاد وقت نمونده منتظرمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا البته اگر قبلا به کودک دیگری رای داده اید میتوانید دوباره به دخمل من رای بدهید