دختر مهربون ما نفس و عمرما میوه ی خوشمزه ی عشق ما یاسمن گلدختر مهربون ما نفس و عمرما میوه ی خوشمزه ی عشق ما یاسمن گل، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

پرنده ی کوچک خوشبختی ما یاسمن جان

یه حرف دل دیگه برای یاسمن جونم25/08/1391

1391/8/25 4:40
215 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم!

ای که مخمل ناز نگاهت را با دنیا عوض نخواهم کرد...

 

امروز ٣روزه که مریضم بدجوری بعدنا شاید برات تعریف کنم

برای همین نتوستم خوب بهت برسم و مامانی داره بهت رسیدگی می کنه که ازش خیلی خیلی ممنونم

ولی با همه ی اینکه حال ندارم اصلا

دلم می خواد همیشه وهمیشه برات بنویسم از همه چیزم و از همه ی حرفهام

مثل دوتا دوست خوب مثل یک مادر و دختر خوب

آخه باید بدونی که رابطه ی همه ی مادرها ودخترها مثل من و تونیست

احساس من و عشق من به تو فرای این حرفهاست

یاسمنم

اگر یک روز از من بپرسی چقدر تو را دوست دارم خواهم گفت به اندازه ی تمام هستی ام و

اگر یک روز از من بپرسی برای من چقدر کار انجام داده ای خواهم گفت بسیار و

اگر بپرسی در کجای زندگی من قرارداری خواهم گفت اگر قلبم را بشکافی و تمام بطن و دهلیزهایش را زیر و رو کنی خود را در کانون این قلب شرحه شرحه خواهی یافت

دخترم!دوستت دارم

اگر توانستی یک روز تمامی ستارهای آسمان رابشماری می توانی پیداکنی که من به چه اندازه تو را دوست دارم

ای زندگی گرم و طلایی من!

به اندازه ی تمام دوستت دارمهایی که به تونگفته ام دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)