دختر مهربون ما نفس و عمرما میوه ی خوشمزه ی عشق ما یاسمن گلدختر مهربون ما نفس و عمرما میوه ی خوشمزه ی عشق ما یاسمن گل، تا این لحظه: 12 سال و 12 روز سن داره

پرنده ی کوچک خوشبختی ما یاسمن جان

یک کمی از حرفهای دل مامان برای یاسمن گلم

1391/8/10 14:36
206 بازدید
اشتراک گذاری

١٠-٠٨-١٣٩١

دختر بهارم!

خیلی دوستت دارم

اونقدر که هرچی تلاش میکنم دوست داشتنم رو در قالب شعری برات بیان کنم هنوز نتونستم کلماتی رو برای وصف عشقم به تو پیداکنم و کنار هم بهشون نظم بدم...

 روی ادامه مطلب کلیک کن لطفا

 

وقتی بغلت می کنم

وقتی بهت شیر میدم

وقتی تو چشمات نگاه می کنم

وقتی دستها و بدن ظریفت رو لمس می کنم

وقتی صدای خنده و گریه و قان وقونهات رو می شنوم

وقتی حضورت رو توی خونه وتوی قلبم احساس میکنم

وقتی وقتی وقیتی و هزار وقتی دیگه

قلبم از شدت عشقت مچاله میشه و درد می گیره

شاید حتی این جمله نتونه احساسم رو بهت به اون اندازه وحدی که در من متلاطمه  نشون بده

ولی بدو بدون و همیشه بدون که من برای تو و برای بابای مهربون و زحمتکش تو می میرم روزی هزاربار روزی به تعداد تمام دو و بازدمهایم

آه کاش کلمات اونقدر وسعت داشتند که می تونستم حد قلبم را برایتان به تصویر بکشم

وقتی در چشمهای زیبای تو و بابایی نگاه می کنم و وقتی از شما حرف می زنم بی اختیار از عشق اشکهایم گونه هایم را خیس می کند آنوقت می خندم آنقدر می خندم تا تمام صورتم از اشک تر شود

شاید این اشکها بتواند درونم را و حسم را برایتان بیان کند

من دوست دارم همیشه وجودم از اشک شوق شما سرشار باشد

هوایی که شما در آن نفس می کشید به من زندگی و نفس و بال پرواز می بخشد

دوستتان دارم

دوستتان دارم حتی وقتی در گور سرد آرمیده باشم بازهم از حضور و شادی شما آرام خواهم شد

دوستتان دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)