دختر مهربون ما نفس و عمرما میوه ی خوشمزه ی عشق ما یاسمن گلدختر مهربون ما نفس و عمرما میوه ی خوشمزه ی عشق ما یاسمن گل، تا این لحظه: 12 سال و 13 روز سن داره

پرنده ی کوچک خوشبختی ما یاسمن جان

یه نامه برای تو که هنوز نیومدی...

1391/8/25 3:24
187 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

نوزاد قشنگ مامان وبابا

نفس مامان و بابا

این روزها هم ماniniweblog.comخوشحالیم که داریم به لحظه ی اومدنت نزدیکتر  میشیم هم خیلی دلشوره سلامتی و تندرستی تو رو داریم.

من احساس می کنم بهترین لحظه های عمر و زندگیم رو دارم می گذرونمniniweblog.com

وقتی هر لحظه تو رو توی شکمم احساس می کنم دلم یهو یهو میریزه و قلقلکش میاد.

بابایی هرروز نازت رو میکشه و ما باتو هرروز صحبت می کنیم .ما می دونیم وniniweblog.com آرزو داریم که تو دختر یا پسر انسان سالم و محترم و صالحی پرورش پیدا کنی  و ما بتونیم سالهای سال به خوشی با هم زندگی کنیمniniweblog.com

قراره اسمت رو بذاریم یاسمن و یا محمد امین آخه هنوز که هنوزه معلوم معلوم نشده که تو دختری یا پسر.به احتمال قوی دختری دکترها میگن.

پس یاسمن عزیز و مهربون و دوست داشتنی ما

دوستت داریم و بی صبرانه انتظار میکشیم تا تو به جمع خانوادگی ما اضافه بشی و ما از دیدنت لذت ببریم.

قول میدیم برات مامان و بابای خوبی باشیم و تو نفس ما باشی تا وقتی که نفس می کشیم.تا همیشه عزیزم...

ما دوستت داریمniniweblog.com                                        

تو هم مارو دوست داشته باشniniweblog.com

دختر خوبی باش                                                                                   niniweblog.com 

و بهمون احترام بذار.

دوستت داریم.

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)