دختر مهربون ما نفس و عمرما میوه ی خوشمزه ی عشق ما یاسمن گلدختر مهربون ما نفس و عمرما میوه ی خوشمزه ی عشق ما یاسمن گل، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

پرنده ی کوچک خوشبختی ما یاسمن جان

فقط به خاطر تو!

1393/1/11 13:07
324 بازدید
اشتراک گذاری

یاسمن جونم دختر مهربونم همه سرجای خودشون نشستن توی قلبم اما نمی تونم خودم رو گول بزنم تو و بابا مصطفی برام نه قلب بلکه نفسید.

خیلی خیلی خیلی یا بهتره بگم بی اندازه دوستتون دارم.

یاسمن جونم این دفتر خیلی مهمه.ریزو درشت زندگیت حتی بعضی جاها ساعت و ثانیه اش هم توشه.

آدمها نمی تونن تمام لحظاتشون رو ثبت کنن اما من سعی کردم  تمام لحظات مهم زندگیت رو توی این وبلاگ و این دفتر بخصوص ثبت کنم

هرچند از قلم افتاده هم بسیار است

به هر حال در هر حال و در همه جا من و بابا مصطفی سایه هایی هستیم که تنهایت نخواهیم گذاشت مثل یک درخت بزرگ سایه سار یا مثل یک چتر رنگی برای یک کوچولو.

عاشقتم.می میرم واست.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)