دختر مهربون ما نفس و عمرما میوه ی خوشمزه ی عشق ما یاسمن گلدختر مهربون ما نفس و عمرما میوه ی خوشمزه ی عشق ما یاسمن گل، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

پرنده ی کوچک خوشبختی ما یاسمن جان

حرف های بابا برای یاسمن جون

1392/1/8 16:28
250 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابایی.

دخترقشنگ بابا اولین عید نوروزت مبارک باشه.

یادش بخیر. عید سال قبل که تو هنوز به دنیا نیومده بودی هم سه تایی جشن گرفتیم و منتظر اومدنت بودیم. چه انتظار قشنگی.

از وقتی که تو دنیا اومدی و من و مامان شبنم رو خیلی خیلی خوشحال کردی.

راستش رو بگم..... قبل از تولدت نمی دوستم بابا شدن چه احساسی داره!!

ولی الان دارم باتمام وجودم احساس میکنم. وقتی تو رو بغل میکنم یا باهات بازی میکنم یا....

خیلی حس معرکه ای داره.

خوشگل بابا وقتی سه تایی میریم گردش خیلی بهم خوش میگذره.

بابا جون خیلی دوستت دارم و با تمام وجود به داشتن دختر خوشگلی مثل تو افتخار میکنم.

مامان میگه صورتت خیلی شبیه منه.

ولی من مطمئنم که قلب مهربونت مثل قلب مهربون مامان شبنم هستش.

 یاسمن جون اینو بدون که من و مامان همیشه بهترین ها رو برات میخواهیم واز خدای مهربون برات موفقیت و خوشبختی خواهان هستیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)