دختر مهربون ما نفس و عمرما میوه ی خوشمزه ی عشق ما یاسمن گلدختر مهربون ما نفس و عمرما میوه ی خوشمزه ی عشق ما یاسمن گل، تا این لحظه: 12 سال و 15 روز سن داره

پرنده ی کوچک خوشبختی ما یاسمن جان

یه اتفاق ناگوار !!!

1391/10/2 4:03
150 بازدید
اشتراک گذاری

٤روز پیش من وتو در منزل خودمان بودیم که تصمیم گرفتم تا به مامانی تلفن کنم

همین که تماس گرفتم متوجه شدم که مامانی از پله ها افتاده وسرش خورده به محافظ آتشنشانی

اونم صبح ساعت ٨ و من باید عصری متوجه موضوع می شدم خیلی از اینکه این اتفاق افتاده ناراحت شدم

بابا که اومد سعی کردیم هرچه زودتر خودمون رو به خونه ی مامانی برسونیم وقتی رسیدیم نصف سر مامانی ورم کرده بود و صورت خیلی ناگواری شده بود کمی که گذشت همه ی صورتش به خصوص دور چشمهاش هم ورم کرد هم درد داشت و  هم کبودی سختی دچار شده بود

خلاصه حدود غروب تصمیم گرفتیممجددا به پزشک مراجعه کنیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان درسا
1 دی 91 17:05
سلام عزیزم درسا در سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده.اگه میشه لطف کنید به وبلاگش بیاین وبه آدرسی که نوشتم برید وبهش امتیاز بدین.ممنون