دختر مهربون ما نفس و عمرما میوه ی خوشمزه ی عشق ما یاسمن گلدختر مهربون ما نفس و عمرما میوه ی خوشمزه ی عشق ما یاسمن گل، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

پرنده ی کوچک خوشبختی ما یاسمن جان

خاطرات فریدونکنار

1391/7/23 16:13
162 بازدید
اشتراک گذاری

 

وقتی خوشحالی بابایی و خنده های گاه و بیگاه تو رو میبینم از ته دل احساس خوشبختی  و خوشحالی میکنم و لذت میبرم.

و همون لحظه خدارو به خاطر الطافی که بهمون عنایت کرده و میکنه شکر میکنم و برای هردوی شما سلامتی و موفقیت آرزو میکنم.

از صمیم قلبم دوستتون دارم نه عاشقتونم.

من خیلی خوشحالم اما بابایی خیلی خیلی خوشحالتره

اولین باره که سه تایی داریم میریم فریدونکنار

و اولین باره که داریم سه تایی میریم لب دریا.

...

خیلی خوش گذشت .جاده که بسیاربسیار خلوت بود.دریاهم آروم و زیبا مثل همیشه.واقعا لذت بردیم تازه توهم از دریا خیلی خوشت اومد و مثل یه آدم بزرگ داشتی نگاهش می کردی بهش گوش میدادی و لذت می بردی.

به هرحال امیدوارم همیشه زیر سایه ی خداوند شاد باشیم

چقدر دوست داشتم الان یه کم بزرگتر بودی و با شن و ؟آب بازی می کردی دختر مهربون و دوست داشتنی ام.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

یک دوست
23 مهر 91 17:03
سلام مامان و باباهای مهربون نی نی خوشگل شما دارن بزرگ می شن و شما به سرعت دارید فرصت رو از دست می دین هرچی دیرتر اقدام کنید در آینده پشیمون تر می شین . اگه دوست دارید یه روزی نی نی خوشگلتون دستای شمارو برای این کار ارزشمند ببوسه و همیشه این کار شما رو ستایش کنه دست به کار بشین و یکی از با ارزش ترین کارهای دنیارو براش انجام بدین . http://www.shahrekhatere.com/ مطمئن باشید اگه این کار رو انجام ندین حتما یه روزی حسرتش رو می خورین با تشکر